Digitális átalakulás

Hiszünk a digitalizáció erejében. Képes gyorsan megváltoztatni a világunkat – összeköti az embereket a világ minden táján, személyre szabott termékeket és élményeket kínálva számukra, és olyan szintű kényelmet és komfortot biztosít, amely néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen lett volna. A Henkelnél a javunkra fordítjuk ezt az áramlást, miközben soha nem tévesztjük szem elől azt a tényt, hogy az emberek – ügyfeleink, fogyasztóink és a Henkel globális csapata – döntik el, hogy merre halad az út.

ÚJ LÉTREHOZÁSA A DIGITÁLIS INNOVÁCIÓ RÉVÉN


Creating the next through Innovation

Hozzáadott érték létrehozása innováción és technológián keresztül – ez a szenvedélyünk. A Henkel dx digitális egységünkkel 2020 óta az egyéni vásárlói és fogyasztói igények optimalizálására és átalakítására összpontosítunk digitális és adatvezérelt üzleti modelleken keresztül. Ennek elérése érdekében egyesítjük digitális szakértelmünket, a digitális üzleti folyamatkezelést és az IT-t.

A DIGITÁLIS MEGA TRENDEK ÁTALAKÍTJÁK PIACAINK DINAMIKÁJÁT


Digitalization

A digitális átalakulások alapvetően megváltoztatták a piaci feltételeket. Kezdve a hagyományos termékalapú üzleti modelleket felváltó platformgazdaságtól, a fogyasztói és vásárlói igények változásán át, amely a jobb termékek nyújtása érdekében személyre szabást követel, egészen a hagyományos termékértékesítés utáni szolgáltatások evolúciójáig az eredményalapú szervizelésen keresztül a termelékenység és hatékonyság folyamatos optimalizálásáig az értéklánctól a vállalatig.

PLATFORMGAZDASÁG

Lehetővé teszi az üzleti ökoszisztémák számára az áruk és szolgáltatások létrehozásának és cseréjének megkönnyítését egy nyitott, részvételen alapuló digitális infrastruktúra révén. Valamennyi résztvevő számára értéket teremt, amely a kiegészítő termékek és szolgáltatások használatából, valamint a kereslet és kínálat kombinációjából adódik. Ez a megatrend megváltoztatja a hagyományos termékalapú üzleti modelleket, és egy a „győztes mindent visz” környezetet hoz létre.

FOGYASZTÓI ÉS VÁSÁRLÓI GRAVITÁCIÓS VÁLTÁS

Egyre inkább tanúi vagyunk a fogyasztói magatartás alapvető változásának. Az ügyfelek és a fogyasztók megismerése ma már kulcsfontosságú. Megváltoztak a játékszabályok – minden a személyre szabásról, az igény szerinti, kényelmes megoldásokról, az éjjel-nappali elérhetőségről szól. A vásárlók egyedi élményt (CX) várnak el minden online és offline csatornán keresztül („omni-csatorna”).

EREDMÉNYORIENTÁLT 
KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK

A puszta terméken túlmutatva, ezt a trendet az üzleti modell kiterjesztése jellemzi a klasszikus termékkínálatról az értékesítés utáni, szolgáltatás- és eredményorientált megoldások/„eredményorientált szolgáltatás” irányában haladva. Ez a termékhasználatra és teljesítményre vonatkozó kiváló, adatvezérelt betekintésre épül. Ez a megatrend a mások tulajdonában lévő eszközöket, például a gépi adatokat hasznosítja.

TAKARÉKOS. GYORS. EGYSZERŰ.

A vállalatok értéket teremtenek a teljes értékláncban és szervezetükön belül. Az új, gyorsabb és rugalmasabb munkamódszerekkel a vállalatok növelik termelékenységüket és hatékonyságukat, és a jobb tájékoztatásnak köszönhetően megalapozottabb döntéseket hozhatnak.

A DIGITÁLIZÁ­CIÓBEÁGYAZÓDÁSADNS-ÜNKBE


Sparc

Digitális folyamataink középpontjában ügyfeleink és fogyasztóink állnak. Innovációinkba beépítjük az üzleti területeinkről származó tudásunkat és szakértelmünket. Hosszú évek óta meglévő szakmai és technológiai szakértelmünkkel, valamint a piachoz való rugalmas alkalmazkodással gyorsabban és hatékonyabban érünk el új eredményeket.

ÜZLET ÉS ÜGYFÉL FONTOSSÁGA

Gondolataink és mindennapi életünk kivétel nélkül az üzlet körül forog, vásárlóink és fogyasztóink állnak az első helyen.


MÉLYREHATÓ ÜZLETI MEGÉRTÉS

Ismerjük üzleti területeinket, részletes információnk van az üzleti modellekről, termékekről, folyamatokról és piacaink dinamikájáról.


BÜSZKÉK VAGYUNK TECHNOLÓGIÁINKRA

Szenvedélyesen kutatjuk az új technológiákat kihasználjuk a bennük rejlő lehetőségeket.


BizDevOps

Jobb és gyorsabb eredményt érünk el, mert egyesítjük műszaki és technológiai szakértelmünket.


START-UP MENTALITÁS

Hagyjuk, hogy a piac vezessen bennünket, igyekszünk és tanulunk, gyorsan fejlődünk – hetekben, nem hónapokban – és mindig készek vagyunk az alkalmazkodásra.

JÖVŐBENI MEGOLDÁSOK LÉTREHOZÁSA


Creating te next Solutions

Folyamatosan dolgozunk a kihívások és problémák azonosításán, innovatív megoldások és megközelítések kidolgozásával, hogy továbbra is az élvonalban maradjunk. A mesterséges intelligencia alkalmazásától kezdve az új SAP felhőtechnológiákig mindig az élen járunk az új lehetőségek feltárásában, hogy úttörőként alakítsuk a jövőt.

DIGITÁLIS ÜZLETI
PLATFORMUNK


RAQN

A fogyasztói és vásárlói magatartás megváltozott az igény szerinti és teljesen személyre szabott digitális kereskedelem irányába. Ezért fejlesztettük ki a RAQN-t. Ez több digitális érintkezési pontot egyesít egyetlen digitális üzleti platformon, hogy egyedi felhasználói élményt hozzon létre. A RAQN képezi az alapját e-kereskedelmi tevékenységünk bővítésének ugyanakkor figyelembe veszi a fogyasztók és vásárlók egyéni igényeit, gyorsítja a piacra kerülést és javítja a teljesítménymarketinget az adatelemzés és betekintés alapján. A platform egyesíti a szoftverekkel és mesterséges intelligenciával kapcsolatos tudásunkat és szakértelmünket az Adobe technológiai képességeivel –
a különböző üzletágaink fogyasztói és ipari termékeinek egyedi igényeihez igazítva.

IT GERINCHÁLÓZAT
A CPG ÜZLETHEZ


SPARC

A Trade Promotion Management (TPM) kulcsfontosságú stratégiai jelentőségű a Henkelnél. Ezért hoztuk létre a SPARC-ot - az értékesítési promóciók és bevételek felhőjét -, hogy nagyobb átláthatóságot és hatékonyságot biztosítson számunkra, és jobb kapcsolatot teremtsen ügyfeleinkkel. A SPARC lehetővé teszi a kiadások időben történő nyomon követését, hatékonyságot teremt és növeli a nyereségességet. A SPARC a legújabb SAP felhőtechnológiával és a Henkelre szabott szabadalmaztatott algoritmusokkal készült. Célunk, hogy iparágvezetővé váljunk a kereskedelmi kiadások kezelésében.

INNOVÁCIÓS KÖZPONTJAINK

Global Technology Center, India

A berlini, sanghaji Henkel dx HUB-okat és a bengalurui Global Technologies Centert azzal a céllal indítottuk el, hogy a digitális átalakulást előmozdítsuk és világszerte vezető digitális megoldásokat hozzunk létre a Henkelnél. A központok olyan helyek, ahol digitális és technológiai szakértőink startupokkal és technológiai óriásokkal találkoznak. A cél: digitális üzleti modellek és vezető technológiai megoldások közös fejlesztése az innovációvezérelt gondolkodásmód kialakítása mellett.