Több mint 145 éves örökségünkre építve nap mint nap újragondoljuk és jobbá tesszük az életet. A mai és a jövő nemzedékei számára. Innovatív és fenntartható márkáink és technológiáink révén csapatainkon keresztül világszerte.  

A Henkel mind az ipari, mind a fogyasztói üzletágban vezető szerepet tölt be: Portfóliónkban jól ismert hajápolási termékek, mosószerek, öblítők, valamint ragasztók, tömítőanyagok és funkcionális bevonatok találhatók.

KIK VAGYUNK ÉS MI HAJT BENNÜNKET

YouTube Thumbnail This is Henkel (Thumbnail)

HENKEL MAGYARORSZÁG

A Henkel Magyarország Kft. közép-kelet-európai régió első Henkel-vállalataként 1987 óta van jelen a hazai piacon.

A vállalat márkáival és technológiáival két – Adhesive Technologies, Consumer Brands – üzleti területen működik, többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Tomi, Silan, Bref, Fa, Schwarzkopf, Syoss, Schauma, Igora, Blondme, Loctite, PrittPattex, Ceresit, Teroson.

Emellett a környei Adhesive Technologies gyárban multitechnológiás ragasztóanyagok készülnek hazai és nemzetközi piacokra.

STRATÉGIAI KERETRENDSZERÜNK

A Henkelnél hosszú távú stratégia keretünk formálja jövőnket, célunk és értékeink alapján.  Ez a keretrendszer segítségünkre lesz, hogy egyértelműen a célzott növekedésre összpontosítva, a 2020 nyertes évtized legyen a Henkel számára.

ÜZLETÁGAINK

HENKEL ADHESIVE TECHNO­LO­GIES

adhesive-foliage

Világszerte vezető szerepet töltünk be a ragasztók, tömítőanyagok és funkcionális bevonatok terén – mind az ipari alkalmazások, mind a fogyasztók és szakemberek számára.

CONSUMER BRANDS

Absztrakt kép, mely szimbolizálja a Henkel Consumer Brands üzletágat, a terület a haj, mosó- és háztartási tisztítószer termékeket képviseli.

A Consumer Brands üzletágunk a mosó és háztartási tisztítószer, illetve haj területek fogyasztói márkáit és termékeit öleli át. 

TÖRTÉNETEINK

SOKSZÍNŰSÉG, ESÉLYEGYENLŐSÉG ÉS BEFOGADÁS

I AM UNIQUE. WE ARE HENKEL.

The Uniqueness of our Global Employees

A Henkelnél hiszünk az egyediség erejében. Hiszünk a méltányosságban és az összetartozás érzésében az emberek mindenféle különbözőségével együtt – társadalmunkban és munkahelyünkön.

Munkatársaink sokszínűsége, hátterük, tapasztalataik, nézőpontjaik, minden egyéni különbözőségük megbecsülése versenyelőnyünk alapja. Hiszünk abban, hogy a sokszínűségre, esélyegyenlőségre és befogadásra összpontosító vállalati kultúra a kreativitás és az innováció fő mozgatórugója. Az eredményeink kiváló teljesítése azon múlik, hogy képesek vagyunk-e mindezt beágyazni a vállalati kultúránkba és az üzleti tevékenységünkbe.

Erősen elköteleztük magunkat amellett, hogy olyan csapatokat építsünk fel, amelyek megfelelnek azon piacok igényeinek, ahol tevékenykedünk, és azon ügyfelek igényeinek, akikkel együtt dolgozunk, és amelyek kulturális háttérrel, készségekkel és tudással rendelkeznek. A változatos csapatok ösztönzik az innovációt és a problémamegoldás új módjait; azonban befogadó kultúrára és vezetésre van szükségük ahhoz, hogy a lehető legjobban tudjanak működni.

Sylvie Nicol

Kollégáink jelentik a különbséget. Sokszínű nemzetközi csapatunk és befogadó vállalati kultúránk lehetővé teszik kreativitásunk és innovatív kultúránk hasznosítását.