A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.
„Nagyon örülünk, hogy a Henkel Magyarország idén is elnyerte az egyik legismertebb nemzetközi márkaértékelési rendszerként számon tartott Business Superbrands-díjat, ahol az üzleti szektor (B2B) legkiválóbb márkái esélyesek. Büszkék vagyunk, hogy ebben az elismerésben most már második alkalommal a Pattex ragasztó márkánk is szerepel. A díjak évről-évre egyfajta pozitív visszaigazolások számunkra vásárlóink és partnereink megelégedettségéről, arról, hogy sikeres, megbízható márkaként számolnak velünk” – mondta dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A Henkel Beauty Care üzletág vezető hajápolási márkájaként ismert Schwarzkopf a fogyasztói kategóriában nyerte el a Superbrands-díjat. Az idén 120. születésnapját is ünneplő Schwarzkopf a fogyasztói igények felmérésének, a folyamatos innovációnak és a garantált minőségnek köszönheti az elismerést. „A 2018-as év igazi mérföldkő a Schwarzkopf márka életében, amit ez a díj megkoronáz. A 120. évforduló ugyanis egy jelentős jubileumon túl a márka megújulásáról, új identitásáról is szól, ami a tökéletes szépségideálokat háttérbe helyezve az önkifejezést, egyéni stílusalkotást, és ennek a bátor felvállalását, megmutatását hirdeti. Nagyon örülünk, hogy ez egy olyan márkaüzenet, amivel minden fogyasztónk azonosulni tud, és a Schwarzkopf márka a partnerük tud lenni az önmegvalósításban és stílusalkotásban” – mondta Lambert Petra, Senior Brand Manager.
Szintén kitüntetésben részesült a Henkel Persil márkája. A mosószermárka a termékfejlesztésben elért eredményeivel és a környezetre gyakorolt hatásának mérséklésével érdemelte ki a díjat. „A Henkel számára nagyon fontos a fenntarthatóság, valamint az ökológiai lábnyom csökkentése. Ennek érdekében az egyik legnagyobb és legjobban növekvő márkán, a Persil mosószeren is történnek olyan fejlesztések, melyek ezt a célt szolgálják. A jelenlegi termékfejlesztés során, az A.I.S.E. szervezettel együttműködve a gélek javasolt adagolása változott a formula koncentrálásának köszönhetően. Nagyon örülünk a Superbrands cím elnyerésének, hiszen ez egy pozitív visszacsatolás arra vonatkozóan, hogy jó irányban haladunk, valamint így ösztönözni tudjuk az iparág többi szereplőjét is hasonló törekvésekre” – mondta Vékásy Bernadett Brand Manager.
Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Fenntarthatóság Stratégia
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy nagyobb értéket teremtsünk érdekelt feleink számára, felelősségteljesen és sikeresen fejlesszük üzletünket.