A Henkel több évtizede foglalkozik a csomagolóanyagok fenntarthatóságával: A vállalat összes csomagolóanyagát úgy tervezték, hogy azok megfeleljenek a fogyasztók elvárásainak, a lehető legkevesebb anyag – és a leginkább fenntartható anyagok – felhasználása mellett. A körforgásos értéklánc három kulcsfázisát is tükrözve a Henkel új stratégiai keretrendszere holisztikus megközelítést alkalmaz. Hangsúlyozza a vállalat azon törekvését, hogy a fenntarthatóság szempontjából vezető szerepet töltsön be egy fenntartható jövő felé haladva a különböző iparágakat képviselő partnereivel együtt.
„A vállalkozások, a fogyasztók, a kormányok és más szervezetek számára most fontosabb, mint valaha, hogy a körforgásos gazdaság felé vezető előrehaladást előmozdítsák. Csak a lehető legtöbb anyag újrafelhasználásával és újrahasznosításával leszünk képesek a bolygónk adta erőforrás-korlátokon belül megfelelően élni. Ez a koncepció jelenti a fenntartható csomagolóanyagok általunk való megközelítésének kulcsát” – mondja Kathrin Menges, a Henkel humán erőforrás ügyvezető alelnöke és a Henkel fenntarthatósági tanácsának elnöke. „A teljes értékláncban jelen lévő partnereinkkel együtt a fenntartható forrásokból származó anyagokat intelligens tervezés révén szeretnénk hasznosítani a körforgás megvalósításához – az emberek és a bolygó javára.””
Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Fenntarthatóság Stratégia
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy nagyobb értéket teremtsünk érdekelt feleink számára, felelősségteljesen és sikeresen fejlesszük üzletünket.